Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Portale społecznościowe fenomenalnymi platformami do marketingu

0

Coraz pokaźniejsza ilość marketerów zauważa znaczne możliwości działania reklamy na portalach społecznościowych. Już w tym momencie, większość korporacji, uznanych marek, podaje swoim odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Portale te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby hołdowników internetu, są też miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny produktów.

Internauci tworzą specyficzne kluby jednoczące wielbicieli, zapaleńców określonych produktów, usług, przedsięwzięć – sprawdź prowadzenie fanpage cennik. Jeden fanpage, to chociaż 50 fanów. Takich fanpage’y jest najwięcej, albowiem ponad 60 tysięcy. Dla celów reklamowych, im znacznie większy fanpage, tym poprawniejsze dotarcie z reklamą. Kilka polskich profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy entuzjastów, co uwidocznia jak kolosalny jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość entuzjastów, hobbystów danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Wyśmienite produkty będą zrzeszały znaczącą ilość hołdowników, jest to nieuniknione. Wielbiciele odszukali swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak w istocie, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego kreowania wizerunku danego profilu.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY