Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Gadżety reklamowe – czemu warto w nie inwestować

0

Większość firm prowadzi jakieś działania marketingowe, a różnorodność rozmaitych metod jest ogromna. Jedną z nich jest dawanie klientom różnych gadżetów reklamowych. Takie praktyki cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ w rękach sprawnych marketingowców są zwyczajnie bardzo skuteczne. I nie chodzi o przełożenie w bezpośredni sposób na wyniki sprzedaży, ponieważ gadżety reklamowe najczęściej wprost nie dają tego. Znacznie ważniejsze jest budowanie rozpoznawalności danej marki pośród konkurentów czy też zwiększenie lojalności klientów.

Wszyscy lubimy otrzymywać upominki, i wielu z nas z tego powodu czuje się w jakiś sposób zobowiązanych, takie zjawisko jest znane powszechnie w psychologii. Takim sposobem przy pomocy zwykłego pendriva czy kubka, który trafi do rąk odpowiednich ludzi, da się utrzymać czy zdobyć kontrakty o dużo wyższych wartościach. Takie gadżety dla firm, jeżeli nadrukowane mają logo firmy, na trwałe się pojawiają u wielu osób. Zwłaszcza jeśli są praktyczne i użyteczne, to po prostu klienci z nich korzystają, a przy tym bez przerwy obcują z daną marką.

A to faktycznie przekłada się bardzo mocno na lojalność przy dokonywaniu decyzji zakupowych. Dużą rolę odgrywa również sama konkurencja. Jeśli firmy z danej branży przy najróżniejszych okazjach rozdają dookoła gadżety reklamowe z logo, to nie chcąc pozostać z tyłu należy to samo robić. W przeciwnym wypadku zostanie się zapamiętanym jak ktoś, kto nie specjalnie dba o klientów i nawet im nie chce symbolicznego kubka sprezentować.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY